-



God morgon eller vad man nu ska säga. Första gången jag skriver idag så det ble godmorgon :) I går hade jag en jätte trevlig kväll, ska verkligen inte klaga ! Får se om det blit utgång ikväll igen, om man nu orkar. Har sovit så skönt i natt. Jag och patrik satt å duscha i natt skit länge. Hur skönt som helst. Sen somna jag på engång. Har nyss ätit tacopaj med mamma och Vera. Så nu sitter jag på blocket och kikar runt på en ny bil. Men man hittar ju ingen ! Sen om man hittar någon så är det inge drag eller nåt.. Vill helst ha en svart :) hihi.. Ska försöka komma ut med Minnie en sväng nu. Ska nog gå på pensionärsstigen. Iofs så va hon ut för en timme sen, men det är så skönt med bätte väder! Tjing !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback