-



Känner verkligen nu att det har blivit för mycket festande på sistone. Så nu ska jag lugna ner mig ett tag och vila upp mig. Men hade det trevligt igår iaf, en sak bara att en person kan ändras i ens ögon på bara 10 sekunder. Och nu vet jag det. Skit samma, jag bryr mig inte! Har vart i husvagenen med Kikki i dag iaf. Snart är våran älskling klaaar för att inredas. ska bli så kul å få inreda med våra grejer :) gardiner ikea stuffs osv :) Får se om vi hinner greja nå i veckan, har mycket jobb framför mig, går till 4 varje dag typ. Men trivs på jobbet det gör jag :) Ska ta tag i tvätten nu sen sticka ut och springa en sväng. Måste börja motionera mer, känner att vikten ökar haha..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback