-



Dåligt med uppdatering nu när man inte har nå internet. Lite drygt, men funderar på om jag ska skaffa trådlöst nu så jag  vet att jag har internet hela tiden. Någon som vet om Telias är bra ? Jag vill ha ett bredband med bra täckning och nåt som inte går så segt å krånglar. haha.. Ganska kräsen av mig jag ! Nee nu har jag vart på föreläsning om omvårdnad. Nu tänkte jag att jag skulle fixa lite här hemma och sen trampa iväg till kikki. Vi ska fixa det sista med fuktskadan i dag och sen tapetsera. ska bli riktigt kul å se hur det blir. Sen ska jag sätta ut bilen idag också. om det inte är någon som är intresserad här som vill köpa den, det är en nissan sunny med massa nybytta grejer, kommer inte ihåg vad patrik sa, men ja kan  tänka mig byta den mot en bil med drag också. Fast inte en bil med rost tack :)
Så synd att jag måste sälja den, den går bra och den har inge rost och den är soppasnål, så man åker billigare:) iaf än saaben :D Ne nu ska jag sätta fart så det blir nånting gjort i dag, i morgon ska jag ju på Saras 20 års fest, så ska vi ut på Kharma .. så i helgen har jag i princip fullt upp. Men ha en trevlig dag alla !


Kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback