Husvagn . .



Ja nu har jag och Kikki äntligen fått hem våran husvagn. Så nu ska vi bara börja att inreda den och få den riktigt A la Kikki & Tove. Prio 1 är ialla fall att byta gardiner och madrass överdrag. (Det ska Kikki fixa eftersom hon är duktig på att sy) Sen så behövs det ju målas också. Så jag ska vara flitig med det. Sen detaljer och sånt ska vi spara till sist, det blir basen först. Våras husvagna ska bli grymt fräsh. SVERIGE HERE WE COME ! Men en till viktig sak är att jag måste byta bil, för det första så ska jag sätta ut bilen som jag har nu på bocket och sen leta efter en bil med drag och det lutar mot en saab 900 igen. Fast den här gången ska det vara 4 dörrar, lite praktiskare, inte lika snyggt men praktiskt:) Så är det någon som vill blir av med sin 900a så ring mig :) Idag ska jag och Kikki ut och leta nya backspelglar och lås till vagnen. Sen i morgon ska vi ut och shoppa typ och färg.

Nu tänkte jag att jag ska frisera Minnie lite och klippa & fila klor. Men före det ska jag gå in och göra en beställning från H&M . Hittat myyycket fint som jag bara MÅÅÅSTE ha :)


Ha en trevlig regnig dag alla ! själv ska jag bara mysa inne tills Kikki ringer :)




Så här ser våran fina husvagn ut : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback