Ibland känns livet lite konstigt.



Ibland undrar jag och ödet verkligen är planerat eller bara en slumpgrej. Jag funderar alltid på varför det blir som det blir och hur livet förändras så fort. Igår älskade jag dig, och idag såg jag dig och sa - Där är han. "Han" liksom?, som engång var någon jag verkligen brydde mig om, men inte längre nu är det bara en "han" i mängden.
Och nu är jag med någon som jag aldrig trodde jag skulle få vara med. Ibland kan jag kolla på honom och tänka - Är det verkligen sant? Och tänk om vi aldrig tagit kontakt med varann igen, vem hade jag vart då? Hur hade mitt liv sett ut? Vem hade han vart med? Ibland blir jag knäpp på mig själv när jag tänker såhär men jag kan inte låta bli. Därför har jag verkligen tänkt igenom en sak idag och ska ta vara på dem här orden..

Ingenting är omöjligt, lev i nuet och ta vara på tiden, imorgon kan livet se annorlunda ut.


Godnatt ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback