Hej bloggen. Vet att jag inte uppdaterat p...



Hej bloggen. Vet att jag inte uppdaterat på år å dar. Men kände för att skriva ett litet litet inlägg bara för att, eller inte bara för att utan för att jag blev så imponerad över mig själv av alla inlägg jag skrivit under alla år. Till mesta dels innehållet i dom. Som jag jobba å slet, får liksom lite abstinens nu när jag går hemma och är sjukskriven. Längtar som sjutton tillbaka till jobbet!!! Eller rättare sagt hela mitt liv som just nu står still av olika själ och det jag hellst av allt vill skriva här är att jag är så lyckligt lottad som träffat sån underbar karl i mitt liv som alltid finns för mig å ger mig liv till en halvt död människa innerst inne. Och som jag nu dessutom är sambo med! :) jag är bara så lycklig, de va de jag mest ville få ut ur mig här! Jag älskar dig Daniel nu och föralltid <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback