I'm feeling rough, I'm feeling raw, I'm in the prime of my life..



Ja faktiskt så gör jag det just nu. Usch ge mig lite lite sol iaf! Jag som trodde vårvärmen va här, men nej. Faktiskt så kommer den nästa vecka!! Men det är långt dit så jag funderar seriöst på att gå till solariet nu i eftermiddag, så man får lite färg i spökfejjan man har. Iaf så har jag nyss tagit reda på disken o plockat lite här hemma så de ser lite steeedat ut dårå. Nu ska jag vänta in min lilla lortgris, som är i garaget o fixar bilen, vi ska tvätta klockan 15 så före det ska jag försöka hinna ner på stan o göra några inköp + Apoteksärende. Känner mig annars sjukt trött o sliten idag, kanske är vädrets fel? Men drar man på en trevlig låt så blir humöret på topp iaf. Tänk va lite musik kan göra alltså :) Annars i helgen så händer det väl inget speciellt vad jag vet. Bland de  första helgerna jag inte har nånting planerat just. Va ska man göra då ? Va gör man i den här döda staden en helg? FÖRRUTOM att festa!! Får sitta å fundera på det där ett tag faktiskt! Va roligt det blev att blogga när man har en stationär dator! Min bärbara har dött så den ska Danne laga åt mig tack o lov. orka köpa en ny.. Nä nu ska ta å göra nåt vettigt ist. Hej hej ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback