När allvaret har blivit ett skämt.



Vaknade på fel sida idag kan jag börja med att skriva. Legat o surat hela förmiddagen för att jag tycker livet är rätt så orättvist och på hur fel allt i denna värld är. skit sur har jag varit nu på morgonen. Men kom på för en liten stund sen. Varför ska jag förstöra min dag pga andra idioter. Så nu har jag bestämt mig för att gå in på närmsta sportaffär o införskaffa dom där gåskorna jag verkligen behöver. Sen ska jag gå jorden runt, så att mitt humör kan försvinna. Jag är bara så besviken på detta land, snart flyr jag härifrån!!

Iaf så ska jag avsluta denna dag med att simma med min solstråle Kristin. HON får nog mig på bättre humör, fast de är ju inte förns klockan 18. Så håll er undan från mig tills dess. Jag är bara sååå lack på allt idag..

och jag längtar som sjutton tills min underbara sambo kommer hem, så jag har någon att krama på riktigt istället för nån tråkig kudde..♥


okej, nu ska jag sluta. så vi hörs en bättre dag eller nåt. Pussokraam









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback