Se mig för här är jag...



Jag har en känsla av hopp i kroppen just nu. Kanske början på ett nytt kapitel ? Bort från den mörka dystra tiden och ge våren och sommaren en ny chans, kanske med en gladare min och allt på den ljusa sidan ? Jag har ju möjligheten att välja, gräva ner mig och tycka synd om mig själv eller leva och försöka göra det bästa av situationen. Hur som helst, så har jag en känsla av att det kommer att ordna sig..

Älskling är i Sthlm å jobbar och lämnat bilen hemma (lucky me). Så jag har tänkt uträtta lite ärenden. Måste tex åka till jobbet med min sjukskrivning eftersom de helst vill ha den i handen. Så då när jag ändå är i Gävle så ska jag passa på att göra flera saker samtidigt, måste hämta ett par saker på försäkringsbolaget med. Usch med alla papper som ska fixas jämt, jag blir alldeles snurrig..

Kom på nyss också att jag har ett STORT smink paket att hämta ut på Hemmakväll. Kan lova att det är det sista jag ska beställa nu. För nu ska pengarna sparas, inte för att jag får lika mycket nu som när jag jobba, men de är runt 12000 och de känns ändå dugligt att få från försäkringskassan. Jag är bara såå glad att jag jobbat stenhårt de senaste åren. Det lönar ju sig faktistk i slutändan, och förhoppingsvis så kan jag kanske börja jobba i höst.

På lördag ska vi kika på ett hus i Västanbyn, ett litet vitt hus med blå knutar. Jag är full av förväntan och hoppas det är som jag föreställer mig. Tänk att få greja med ett hus å plantera blommor och annat som hör huslivet till. Saknar bara de där med att klippa gräsmattan. Det känns som en evighet sen jag bodde i hus nu. 2007-08 flytta vi ifrån Sikvik och det va ju inte ett litet hus precis och inte en liten gård heller. Men jag gillar det där, jag är en utemänniska som trivs så. Vi får se hur det slutar. Men jag hoppas hoppas hoppas..

Nä nu ska jag ta å slita mig för håret måste fönast och fixas och sminket med.


kram på er♥


Se mig för här är jag låt mig få komma nära till era hjärtan så som den jag är
den jag försöker vara ge mig min morgondag min enda önskan nu och här
älska mig för den jag är





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback