Just another manic Monday !



Dagen har varit lite seg för min del, sov alldeles för länge pga att jag vaknade tidigt tidigt i morse och kunde inte somna om och när jag väl somnade om så sov ja självklart de timmar som fattades, så 12 klev jag upp ur sängen. Sovit bort hela dagen alltså.. Duschade o gjorde iordning mig på en pisskvar o åkte iväg till Gävle en sväng. Passade på att handla på hemvägen. Så du är det fullt i kylen igen! Ikväll ska jag göra iordning stekt torsk o kokt potatis. ABSOLUT SVENSKT! Stackars Danne som inte är hemma nu ;) eller han gillar ju inte torsk kom ja på :P

Får se om det blir en promenad lite senare. Så skönt nu när det börjar blir lite varmare ute ju, sätta på sin bästa playlist å bara gå .. Det är det bästa med våren. Men måste införskaffa nya gåskor eftersom mina är askassa:/


Det va allt för mig tack å hej ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback