God morgon bloggen.



Sitter här och myser med min värmefilt och måste börja med att säga att jag känner mig sjukt bortskämd idag, fick nyss en kasse med massa frukost i, special beställt. Yoghurt, nyponsoppa, mackor, kiwi, äpplen, banan, mjölk mm. Tänk vilken karl jag har :) Som skämmer bort mig på de där viset. Fast jag brukar skämma bort honom också ;)

Iaf så hade jag tänkt att bara ligga inne o ha en mysdag med film o så. Men så blev det inte, för jag o mor min ska på loppis. Man får väl ställa upp på mamma som vill kolla, själv är jag inte så jätte intresserad av sånt mer, men vi ska ju svänga förbi Owe Jansson också = INREDNIIIING, där har vi nåt jag gillar ! Förresten så var jag på "inredningsparty" hos Emma förr förra veckan och då beställde jag två fina ljusstakar/hållare från livingandroom.com.
Bilden till vänster kostar ca 500:- och ljusstakarna till höger också ca 500:- OBS! Man kan bara köpa dom via återförsäljare, alltså om du går på ett livingandroom party eller har kontakter. 

Annars så ser jag fram emot kvällen med BB o fruktsallad, jag hoppas verkligen SIPAN åker denna gång. Jag bara hatar honom helt enkelt, respektlöse fan äckel blä :) håller tummar o tår!

Nä nu ska jag ta o fixa smink o hår + slänga i mig lite frukost innan mamma kommer halv ett. Ha en bra dag kära ni! ♥




Adios ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback